a funkymaffia Bamakoba megy

HTML

aszittem, hogy - nye pányemáju

2007.06.26. 15:15 funkymaffia

2007. március 29.


aszittem, hogy sikerül megvennünk a szúpertrúpert, de nem sikerült. én ugyan nem értem, hogy hogyan érhetett meg másnak egyáltalán annyi pénzt, mint amennyit mi kicsengettünk volna érte, tényleg nye pányemáju. de sebaj, a hétvége kellemesnek ígérkezik, napsütés és tizenhat fok.
aszittem, hogy ügyessen, okossan alakulnak dolgaink, ez persze többnyire így is van. de hogy a szombati bamako challenge első futamán egy elengedhetetlen feltétel és eszköz (igazán apróság, magáról az/egy autóról van szó) hiánya miatt nem sorakozunk fel a rajtnál, az biztos, mint a héccencség. pedig azok a bázakerettyei beduhinok... no problemo, májusban csatlakozunk hozzátok bamakoriderek!
aszittem, hogy már eleget néztétek a bemutatkozó filmünket, de nem, mert még mindig kicsit hamisan hallom dúdolni városszerte a villamoson, metrón tőletek, úgyhogy tessék szépen még nézni nézegetni, figyelmesen memorizálni a filmet és a dallamot. tyüfi-tyüfi, tört ütemek, mindNek Lőtt. nincs gond, az idő nem sürget benneteket, de ellenünk se dolgozzon.
aszittem, hogy már fényt derítettem arra, hogy ki nevezett be velünk a versenyre, de még nem szóltam róla, és ezt alaposan nye pányemáju. figyelembe véve, hogy a funkymaffia nevezése még februárban megtörtént mind a két csapattal, ez bizony súlyos mulasztás. icc tájm tu széj: ő dion marianna. igen, ő az. csak semmi feszültség, mindenki eljut valahova, áradjon a szeretet, és te és te és te is szeress, most!
aszittem, hogy én vagyok a legjobb sebtapasz a sebekre, de tartok tőle, hogy mégsem. némelyik terjedelmesebb, esetleg mélyebbre is hatol, csak fel ne tépelődjön. én csibész lurkóként mindig - figyelem! labilis idegzetűeknek nem ajánlom a mondat hátralevő részét, gusztustalan lesz és tüskés, mint a pukizó sünbalázs - megettem a saját sebemet, a jó száraz volt az igazi, aminek a széle már elválni készült, de a belje még ragadt és tapadt. horror befejezve itten. (orvosaim szerint a szervezetem vashiányát saját véremből pótolni ily módon nem normális jelenség. igaz, mindezt egy blogba leírni sem nagyon az.) lehet rám számítani, egyszersmind.
aszittétek, hogy sose fejezem be? já nye pányemáju.

amore motore, a funkymaffia.-

(ui.: já nye pányemáju jelentése: nem értem. a kifejezés cirill betűkkel igazán hiteles, fonetikus leírása engem is röhögésre késztet)

Szólj hozzá!

Címkék: bamako challenge beduhin bázakerettye cirill dion marianna

A bejegyzés trackback címe:

https://funkymaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr18106339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása