a funkymaffia Bamakoba megy

HTML

logokampani

2007.05.17. 12:52 funkymaffia

2007. február 2.


kigáncsoltak az üzleti érdekek jelentem, így kényszerűségből meghajlok előttük: megpróbálok megbarátkozni az ékezetekkel. a kompromisszumot meghoztam, mostmár az ékezeteken a sor, hogy ott segítsen a funky csapaton, ahol csak tud!
Atonak köszönhetően elkészültek az első, 'demo' logótervek. az összes megtekinthető a funkymaffia.ikep.hu oldalon, de nem hagyhatom ki a ziccert, és mint blogfirkász, idebiggyesztem a nekem leginkább tetszőt. figyelem! ezek az első, 'manuart', kezek-tollak-ujjak által kivitelezett minták, végső verziójuk elnyeréséhez finomítunk rajtuk a technika és Ato segítségével. véleményetekre is számítunk, az ezekből adódó tetszésindex nagyban befolyásolhatja a végleges választásunkat! vagy nem, bruhaha!
a glória nem véletlen, angyalok vagyunk anyáink számára, de a csillagszemű szigorúan én vagyok, sistirinek úgyis van kontaktlencséje. azt jelölhetik a fehér karikák. vagy csak a szemgolyójának a színe fehér, és nincs is kontaktlencséje, erre utalnának? és ugye? ugye hogy milyen faszagyerekek vagyunk maffiózó öltönyben?









commentek? megmondások? hajrá!
üdv, a funkymaffia.-

Szólj hozzá!

Címkék: logo faszagyerek kompromisszum ékezet

A bejegyzés trackback címe:

https://funkymaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr8777226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása